Forum
| Reacties | Lid |
|---|---|
| voorbeeld functie Laatste gewijzigd: ma 8 mrt 2010, 15:47 goedemorgen, ik word door verschillende mensen opgebeld waar ik mee bezig ben, er word gezecht door beunschippers dat ik voor 1,10 euro per m3 naar de vlothaven aan het varen ben! waar het verhaal van daan komt weet ik niet want ik ben 2x naar de saar geweest en met werk afgekomen en ben niet eens voor dat werk gebeld ik lig nu op de werf met schroef schade dus ben helemaal niet aan het varen. ik zou het fijn vinden dat degene(n) die dit verhaal doorvertellen of hebben verzonnen even met mij contact op nemen voordat ze zon verhaal in de ronte doen. ook zou ik het fatsoenlijk vinden dat degene die dit verhaal begonnen is mij ook even belt en zn excuses maakt want ik vind als je zon verhaal hoort vertel het niet verder voor je bij de bron info hebt vcerzamelt wat ik denk is dat dit mischien wel door een bevrachter is gezegt om schepen te krijgen en dat collegas dan kunnen zeggen van stijn doet het dus doen wij het ook maar als iemand weet bij welke bevrachter dit eventueel vandaan komt hoor ik het graag 1 ding ik ben niet naar de vlothaven aan het varen ben er zelf niet over gebelt en dan ben ik nu benieuwd wie er de kloten heeft om mij op e bellen ik wacht af
bedankt collegas voor het vertrouwen en de goede onderlinge band met vriendelijke groet contentus
trouwens ik heb bagger gevaren voor 8 euro per m3 in afvaart mooie prijs of niet nadat we klaar waren zijn we schoongemaakt door een vacuum auto! daar kunnen ze in nederland nog een puntje aan zuigen provisie vrij. |
Door: Aantal berichten: 0 |
| RE: voorbeeld functie Laatste gewijzigd: ma 8 mrt 2010, 15:40 er schijnt nogal wat ophef over wat ik schreef over de 8 euro die ik had hier de uitleg ik het 1735 ton geladen voor 4,75=8241.25 netto 8241,25 / 1000 m3 = een dikke 8 euro over de m3 dat is 7,5 over de grootste m3 maat gr stijn |
| RE: RE: voorbeeld functie Laatste gewijzigd: ma 8 mrt 2010, 21:01 hee stijn Vervelend dat er zo gepraat word over je maar zo iets heb je mij ook al eens aangedaan .Weet je nog. toen zette jij het ook nog op internet terwijl er niks van waar was!!! toen had je ook niet de moet genomen om de telefoon te pakken en het gewoon op de man af te vragen!!!Maar nu weet je dus hoe ik me toen voelde. Jij kon dat toen niet begrijpen en wou het niet begrijpen. Maar nu wel denk ik. Is toen netjes opgelost.Hoop dat het nu ook netjes opgelost word.Maar ik had de roddel nog niet gehoord weet wel dat er andere beunschepen gaan varen voor die prijs.
groetjes dirk |
Met de link hieronder kunnen leden inloggen op de beschermde gedeelten van deze website.
Klik hier om naar de inlogpagina voor leden te gaan.